poniedziałek, 20 lutego 2012

"Powiedz stary gdzieś ty był? - czyli gdzie byłem jak mnie nie było! "



Witam wszystkich moich wiernych Czytelników, oraz tych mniej wiernych ;)!!


 Zabierałem się do dalszego ciągu moich szachowych zapisków dość długo. Jak ta sójka , co się wybrać za morze nie mogła. Ale wreszcie nadszedł ten moment i już zaczynam komentowanie bieżących wydarzeń, pisanie oraz polemizowanie. Jeśli zapytacie mnie, dlaczego tak nagle mi się tego pisania "odniechciało", to odpowiem tymi słowy, że raz - miałem trochę problemów zdrowotnych i sprawy z tym związane zajmowały znaczną część mojego czasu, dwa - nie wolno kłamać, więc wyjawię, że mi uleciała wena twórcza na pewien czas w przestworza, trzy - pilnie trenowałem szachy i zagrałem w dwóch turniejach w Krakowie.

Co do samego bloga, który prowadzę, to zewsząd słyszałem głosy, że jest to świetna robota i niezły styl ( nie usłyszałem praktycznie żadnych słów krytyki, co od razu wzbudziło moje podejrzenia). Z większością pozytywnych ocen nie zgadzałem się w myślach, ale byłem rad, że podoba się to, co robię. 

Teraz krótko o tym, czym będę się zajmował na blogu. Jak wiecie oprócz wpisów typowo szachowych, lubię czasem napisać o innych sprawach, takich jak podróże, literatura, czy też jakichś innych, szczególnie poruszających mnie bieżących wydarzeniach nie związanych bezpośrednio z szachami, więc to pozostanie. Natomiast ograniczę znacznie pisanie długich artykułów, gdyż mało kto ma chęci, a przede wszystkim czas by to czytać. Jedną z reguł dobrego pisarstwa blogowego jest zwięzłość i nie zanudzanie czytelnika, więc stale będę  miał to na uwadze. 

Jako, że trafiłem na bardzo gorący i obfitujący w wydarzenia szachowe okres, więc myślę, że ciekawych tematów nie powinno zabraknąć!

Jeszcze raz gorąco pozdrawiam wszystkich moich Czytelników!!    


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz