czwartek, 15 listopada 2012

"Gratulacje Czytelników i ich komentarze po historycznym zwycięstwie Moniki Soćko nad aktualną Mistrzynią Świata"




A oto poniżej gratulacje oraz podziękowania Czytelników "Psychologii i Szachów" dla Moniki Soćko po wspaniałym zwycięstwie nad Hou Yifan. Zamieszczam je jako odrębny wpis, ponieważ chcę, by po tym pozostała fajna pamiątka, wszak taki triumf nie zdarza się co dnia. Jeśli chodzi o zwycięstwo nad aktualnie urzędującym Mistrzem lub Mistrzynią Świata, musimy sięgnąć pamięcią daleko wstecz do przedwojennych sukcesów polskich szachistów. Zapraszam do lektury tej laurki dla Moniki, pod którą oczywiście również się podpisuję. Jeśli macie ochotę dołączyć się do gratulacji napiszcie do mnie - ja od razu zaktualizuję wpis! Mam nadzieję, że już jutro będzie jeszcze większa radość i nasza sportsmenka wyeliminuje Chinkę - oj radości mielibyśmy wtedy co nie miara! Moniko! Cała szachowa Polska jest z Tobą! Powodzenia i trzymamy kciuki!


Monika Soćko


Ludziska Monika wygrała z Chinką czarnymi!
Niesamowite! Nie do uwierzenia! Przed partią na temat możliwości wygrania tej partii przez PANIĄ MONIKĘ (z dużej litery - a jakże!) miałem takie zdanie jak Krzysztof w swoim wpisie. I...? Okazałem się "człowiekiem małej wiary" - przyznaję się do tego bez bicia. BRAWO! BRAWO! BRAWO! PANI MONIKO! Trzeba mieć j... żeby tego dokonać! Oh pardon :-) ... przecież to grają DAMY!


MirekW


BRAWO! Taki sport bardzo cieszy! Trzeba walczyć, trzeba wierzyć w zwycięstwo!


Jacek


Jestem w absolutnym SZOKU!!! POZYTYWNYM oczywiście... Podobnie jak Krzysztof nie miałem żadnej nadziei na dobry rezultat, ale Monika pokazała wielką klasę zwyciężając w przepięknej partii. Brawo! Brawo! Brawo!

Maciej Nowotny


SKŁADAM WIELKI HOŁD PANI MONICE. Partia wspaniała, palce lizać. Gra jak potok górski. Skąd ta piękna gra gońcami? bravo.

intervallum


 Wspaniała walka! Wielkie gratulacje za Niezłomne serce do walki!

 SHREK 1953

3 komentarze:

  1. Brawo Monika!!!! oglądałem dwie partie szybkie. Brawo, brawo, brawo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Monika!!!! oglądałem dwie partie szybkie. Brawo, brawo, brawo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała walka! Wielkie gratulacje za Niezłomne serce do walki!

    OdpowiedzUsuń